38164, Полтавська обл, Опішня, Партизанська, 21

cropped-cropped-Emblema-Collegiumu_-e1619450238502.png

+380535342001

kmopishne@gmail.com

38164, Полтавська обл, Опішня, Партизанська, 21

08.00-17.00

з Понеділка до П'ятниці (в Суботу до 16:00)

Педагогічна майстерня

10 «золотих правил» творчого вчителя

– Безмежно люби дітей. 

– Ніколи не будь нудним. 

– Йди вперед, не зупиняйся. 

– Не будь байдужим. 

– Завжди шукай «нове». 

– Не нервуй. 

– Веди здоровий спосіб життя. 

– Не думай про минуле, не бійся майбутнього. 

– Не марнуй часу. 

– Будь вимогливим.

Творча майстерність учителя

У Колегіумі мистецтв проведено педагогічний тренінг «Творча майстерність учителя». Це одна із актуальних проблем у сучасній освіті. Адже, як навчав великий педагог В.О.Сухомлинський, тільки майстер може по-справжньому пізнати дитину, пізнати цей «ніжний паросток, який стане могутнім деревом», цей «цілий світ, неповторний і своєрідний… Щоб мати доступ до цього казкового палацу, ім’я якого – Дитинство, ви повинні перевтілитися, стати деякою мірою дитиною – лиш за цієї умови вам доступна буде мудра влада над людиною-дитиною». 

Творчий учитель має бути яскравою особистістю, енциклопедією знань, якого із захопленням слухаєш на уроці, з яким цікаво провести дозвілля. Це педагог, якого із вдячністю згадують впродовж років після закінчення школи.

Відкриті уроки

Особливе місце в удосконаленні освітнього процесу та підвищенні педагогічної майстерності вчителів займають відкриті уроки. Відкриті уроки та виховні заходи – одна з важливих форм організації методичної роботи. На відкритому уроці педагог демонструє колегам свій позитивний або інноваційний досвід, реалізацію методичної ідеї, застосування методичного прийому чи методу навчання. У цьому сенсі відкритий урок – це засіб поширення інноваційного досвіду. Такі уроки допомагають спільно визначити та на конкретних прикладах показати, які методи, прийоми й педагогічні засоби доцільно використати при вивченні найбільш складних тем програми, як краще та ефективніше використати на уроках технічні засоби навчання, як організувати та провести лабораторно-практичні роботи, як при мінімальних затратах навчального часу досягти ефективного засвоєння учнями нового навчального матеріалу, як вчити учнів думати, робити висновки тощо.