У 2024-2025 навчальному році у Опішнянському державному
художньому ліцеї імені Василя Кричевського працює 40 педагогічних
працівники, з них мають:
– вищу кваліфікаційну категорію – 16 педагогів;
– І кваліфікаційну категорію – 4 педагоги;
– ІІ кваліфікаційну категорію – 8 педагогів;
– кваліфікаційну категорію «спеціаліст» – 12 педагогів.
З них:
– педагогічне звання «старший учитель» – 3 педагоги;
– педагогічне звання «учитель-методист» – 6 педагогів;
– педагогічне звання «старший вихователь» – 1 педагог;
– науковий ступінь «доктор історичних наук» – 1 педагог;
– науковий ступінь «кандидат педагогічних наук» – 1 педагог;
– почесне звання «заслужений працівник культури України» –
6 педагогів;
– почесне звання «заслужений майстер народної творчості України» –
2педагоги;
– 6 педагогів є членами Національної спілки майстрів народного
мистецтва України».
У 2024-2025 навчальному році пройшли атестацію 5 педагогічних
працівника, з них на: підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої
категорії» – 2 педагоги, педагогічного звання «учитель-методист» – 1 педагог;
встановлення кваліфікаційної категорії: «спеціаліст вищої категорії» –
1 педагог, «спеціаліст першої категорії» – 1 педагог, тарифного розряду –
1 педагог, педагогічного звання: «учитель-методист» – 1 педагог.
Атестація педагогічних працівників – це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.
Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.
Основними принципами атестації є відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об’єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.